ترآن تکنولوژی نوین

ترآن تکنولوژی نوین

دفتر فنی مهندسی ترآن تکنولوژی نوین در کلیه مراحل ساخت ساختمان با استفاده از بهترین متخصصان ساختمان یاری دهنده همشهریان عزیز شیرازی است.
خرید و فروش زمین و ملک
تحلیل خرید زمین و جا یابی اصولی جهت رسیدن به بیشترین بازده و انتخاب بهترین محل سکونت
طراحی معماری ، طراحی داخلی ، طراحی تاسیسات ، طراحی سازه ، طراحی فضای سبز ، طراحی بام سبز ، طراحی نما ، طراحی خانه های هوشمند ، طراحی امن سازی اماکن ، طراحی نور ، طراحی های دوگانه ، طراحی مدارس ، طراحی بیمارستان و درمانگاه ، طراحی ورزشگاه ، طراحی مراکز صنعتی ، طراحی رفت و آمد در اماکن شلوغ (سیرکولاسیون) و ...

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

ضرورت مدیریت ارتباطات در پروژه معماری چیست؟

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ | ایمان عابدی کریمی | ۰ نظر

ارتباط یک کلید است.به عنوان یک معمار،داشتن ارتباط واضح احتمالا مهم ترین بخش از قانون کار ماست و ما را قادر می سازد تا ایده هایمان با مشتریان به راحتی در میان بگذاریم و قاطعانه آن چیزی که در دیدگاه مان می باشد،با شروع از نمودارهای ذهنی تا جزئیات ساختاری پیچیده،ساخته شود.می دانیم که در برقراری ارتباط با ایده های ذهنی مان بسیار خوب هستیم.اما آیا تا به حال درباره ی مدریریت ارتباطات فکر کرده اید؟
مدیریت ارتباطات؟نگران نباشید.آنقدر که فکرمی کنید پیچیده نیست.مدیریت ارتباطات تنها در مورد سازماندهی هرچیزی فعالیت می کند؛مانند مکاتبات شما با پیمانکار،سازنده و یا هر مشتری دیگر. SiteSupervisor می تواند دراین روند به شما کمک کند تا فرآیندی آسان تر در ارتباطات پروژه داشته باشید.

ارتباط دائمی

موفقیت پروژه براساس ارتباط روشن،واضح و ثابت با تیم پروژه ساخته می شود.به عنوان یک معمار،وقتی که ما نقش مشاوراصلی و یا مدیر پروژه را به عهده می گیریم،بیشترین سوال را خواهیم داشت SiteSupervisor کمک می کند تا تمام سوالات و پرسش ها پاسخ داده شود و زنجیره ای پیوسته ایجاد شود.

 ارتباط آسان

هر نقاشی،که در قسمت  Drawing Register در سایت SiteSupervisor آپلود شود،قابلیت علامت گذاری دارد و پس از آن می توان به عنوان مکاتبات با افراد مرتبط از آن استفاده و ارسال کرد.این یک روش فوق العاده وآسان برای پرسیدن سوالات،برجسته کردن هر گونه نگرانی و یا نشانه گذاری مسائل که باید مورد توجه قرار بگیرند است.هرکسی که مجاز به دیدن نقشه ها باشد می تواند از این مکانیزیم استفاده کند،که امکان بحث دقیق پیرامون موضوعات را فراهم می کند.

 ارتباطات سازمان یافته

SiteSupervisor باعث برقراری ارتباط می شود و همه موارد را سازمان دهی می کند،بنابراین ما به عنوان معمار و هرکس دیگری که در پروژه حضور دارد،می تواند در مورد مسائل مختلف اطلاعات کسب کند و در جریان قرار بگیرد.مکالمات می توانند فیلتر شوند،وظایف تعیین شوند،و کاملا می توانید پیگر مسائل مطرح شده باشید.
  • ایمان عابدی کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی